Monday, December 13, 2010

Wujudnya Blog Ni.....

Semalam saya tak bagi tau tujuan dan sebabnya blog ni diwujudkan. Selain untuk tujuan memeriahkan dunia blogging ni, myandalusia.blogspot ni akan dijadikan tempat untuk anda semua mendapatkan info, bahan rujukan dan bacaan, tempat untuk berkongsi pendapat serta idea dan juga tempat bagi saya memasarkan barang2 untuk tambah rezeki..... Buat masa ini, blog ni akan lebih tertumpu kepada item2 yang berkaitan dengan pendidikan. Tapi dari semasa ke semasa saya akan memperkembangkan idea di dalam blog ni. (maklum la, ibarat baby yang baru belajar nak jalan. Hehehe....)

Memandangkan blog ni masih under consruction, bermakna banyak lagi input2 yang belum saya masukkan kat sini. Insyaallah, blog ni sesuai untuk semua lapisan umur. Kepada yang berpengalaman dalam dunia blogging ni boleh la bagi tunjuk ajar kat saya ye....

Moga berjumpa lagi pada entri akan datang. Insyaallah.

p/s : hari ni tgh belaja2 nak touch-up blog ni. Nak bagi kemas ckit. Insyaallah dalam masa terdekat, saya akan memperbanyakkan entri lagi ye.

No comments:

Post a Comment